IT-support & managed services

ITCE - service desk

Als organisatie wil u altijd kunnen rekenen op een snel en stabiel werkende omgeving. U kan daarom uw IT-beheer, via een vaste overeenkomst, volledig uitbesteden. Heeft u een interne IT-beheerder? Geen probleem, wij werken ook nauw samen met uw interne systeembeheerder.

Proactieve monitoring

Door proactieve monitoring optimaliseren en standaardiseren wij uw IT-omgeving. Wij houden uw systeem nauwlettend in het oog, zodat storingen worden voorkomen en verdacht gedrag wordt gedetecteerd. Zo blijft u altijd up-to-date en goed beschermd werken.  

Beheer basisinfrastructuur

Ook netwerkapparatuur zoals routers, switches, firewalls en servers hebben regelmatig onderhoud nodig om ervoor te zorgen dat de apparatuur goed functioneert en beveiligd is. Dit omvat bijvoorbeeld software-updates, configuratiebeheer en firmware-upgrades.  

Onze IT-experts van op afstand en/of ter plaatse

Onze helpdesk staat voor al uw vragen en technische problemen paraat tijdens onze kantooruren. Er is daarnaast ook de mogelijkheid tot 24/7 support (op afstand en zelfs ter plaatse).  

Heeft u nood aan een IT-partner, die waakt over uw IT-infrastructuur en die u bijstaat bij eventuele problemen?
Neem vrijblijvend contact met ons.

Contacteer ons
icon-helpdesk

24/7 helpdesk en stand-by support

Ons team staat ook buiten de kantooruren stand-by voor kritieke problemen.

icon-support-locatie

IT-ondersteuning op locatie

Soms kan een probleem enkel ter plaatste worden opgelost en komen wij zo snel mogelijk langs bij u op kantoor.

icon-single-point-of-contact

Single Point Of Contact

Wij treden op als aanspreekpunt voor derde partijen zoals software- en hardware leveranciers.

Onze support bestaat uit:

01

Monitoring en onderhoud

microsoft-partner

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy

02

Upgrades en vervanging

microsoft-partner

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy

03

Probleemoplossing

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy

04

Beveiliging

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy

05

Back-up en herstel

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy

06

Training en ondersteuning

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy

Onze support bestaat uit:

01

Monitoring en onderhoud

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam

02

Upgrades en vervanging

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam

03

Probleemoplossing

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam

04

Beveiliging

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam

05

Back-up en herstel

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam

06

Training en ondersteuning

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam

Uw voordelen

De voordelen van onze IT-support

icon-24-7

24/7 support

Ondersteuning, zowel op afstand als ter plaatse of een combinatie van beide. Ook Internationaal bieden we ondersteuning aan.

heldere-kosten

Maandelijks vast bedrag

Geen onverwachte kosten maar een duidelijke, transparant vast bedrag.

altjd up-to-date

Altijd-up-to-date

Je bent verzekerd van een up-to-date werkomgeving. Wij voeren het beheer en onderhoud uit en daarbij horen ook software-updates en -upgrades.

Nood aan IT support voor uw organisatie?

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem gerust contact met ons op en we bekijken dit graag samen met u.

Neem contact met ons op
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en flexibiliteit van uw organisatie
Deze klanten schonken ons hun vertrouwen
ACI Europe
Den Helder Airport
ASL
Deaplus
Jermayo
Global Liner Agencies
Tejo
Mint
JetSupport
Jet Netherlands
Etno
Centrum Geestelijk Gezondheidszorg - De Pont
Airport Antwerp
Bakker & Partners
Airport Ostend-Bruges
EBAA
Sany Group
Flying Group
ACI Europe
Den Helder Airport
ASL
Deaplus
Jermayo
Global Liner Agencies
Tejo
Mint
JetSupport
Jet Netherlands
Etno
Centrum Geestelijk Gezondheidszorg - De Pont
Airport Antwerp
Bakker & Partners
Airport Ostend-Bruges
EBAA
Sany Group
Flying Group
Extra meerwaarden

Waarom kiezen voor ITCE?

Persoonlijke aanpak en ondersteuning

Wij streven naar een lange termijn samenwerkingen met onze klanten

Gecertificeerde en ervaren IT-specialisten

Ons jong dynamisch team van experts met elk zijn specialisatie zorgt voor een optimale dienstverlening.

Eén aanspreekpunt

Wij fungeren als één enkel aanspreekpunt voor al uw IT noden.

Uw toegewijde Microsoft Solutions-partner.

ITCE is Microsoft Partner sinds 2007 en specialist in Azure Virtual Desktop

Onze succesverhalen

Jermayo

Verbeterde uptime en stabiliteit voor Jermayo dankzij cloudmigratie

Het succesverhaal van Jermayo is een perfect voorbeeld van hoe deze keuze voor de Cloud oplossing kan leiden tot een succesvolle transformatie van de IT-infrastructuur en een enorme verbetering van de bedrijfsprocessen.

ACI Europe

Efficiënte en veilige samenwerking op afstand voor ACI EUROPE

ACI EUROPE, dat meer dan 500 luchthavens in 55 landen vertegenwoordigt, had behoefte aan efficiënte en veilige communicatie en samenwerking tussen werknemers op verschillende locaties. Ontdek hoe ITCE ervoor gezorgd heeft dat ze efficiënter werken zonder toegevingen te moeten doen op gebied van beveiliging en tegelijkertijd de kosten heeft kunnen drukken.